one of a kind

hade en lång skön sovmorgon till 11 imorse, men fick man njuta av den? haha nej, för idag fyller min storasyster 19 så jag fick minsann kravla mig upp ur sängen 7 imorse och sjunga "ja må du leva" med min fina morgon-stämma! skolan var smärtfri, två lektioner, båda sjukt intressanta, psykologi och socialpsykiatri! när jag och louise kom in i matsalen och upptäckte att det serverades fläsk med löksås vände vi snabbt på klacken och satte fart mot mc donalds, mums!

nu kommer snart pappa hem med kinamat, senare kommer tjocka släkten hit för att fira linda, full rulle!


skjorta, zara
halsduk, bikbok

två bilder från donken får ni också

jag och simon, man måste bara älska oss

timmy med glass på näsan och louise

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0