first day

gick till skolan med en bra känsla i magen, kom dit och humöret var på topp och jag sjöng och tjoade för glatta livet för att inviga mitt studentår med min bästa klass. men när dagen var slut kändes det som att jag inte hade vart ifrån skolan en sekund, samma gamla skola, samma gamla människor, samma gamla lärare, samma gamla rutiner.  det gjorde inte dagen  bättre att det regnade och var 13 grader ute och folk gick omkring med halsdukar och höstkängor, deprimerande. var det inte sommar nyss?

drog hem till simon efter skolan, bra pojke det där.

nu ska jag krypa ner i sängen och läsa nya CHIC som damp ner i brevlådan idag!


bild från när jag och hanna var i stockholm i helgen

/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0