free fallin'

hjälpte inte att ni höll tummarna, det blev ett platt fall...

typ som för annie nedan;

haha, skadeglädje!

är förövrigt rätt stolt över mig själv, dels har jag gått osminkad i skolan hela förra veckan, är inne på min andra vecka nu. så sjukt mycket skönare utan ju, sen att jag ser ut som ett monster drabbar inte mig så länge jag inte får se mig i en spegel, det är en hemsk syn. En annan sak jag känner mig äckligt nöjd med nu är att jag har pluggat sen jag kom hem vid fem idag, längesen jag satte mig ner och tog tag i saker, så nu känner jag mig riktigt duktig, förtjänar nog tillochmed lite glass, med kolasås och strössel... MMMMH!

Glass i stora lass får det bli!
sovmorgon imorn, kachiiing!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0