easter

har haft en bra påsk, en riktigt skön påsk. jag har lallat runt osminkad och ful och varit nöjd med livet, gjort minsta möjliga och ätit alldeles för mycket!



fredagens outfit




på lördagsmorgonen gick vi på ägg-jakt!


jag fick yoga saker i påskpresent av mami!


lördagens outfit


lördagen bestog av sol!


morfar snabbvärmer räkorna, haha!


påskmiddag, som varade enda in på småtimmarna!



på söndagen blev mormor målad till påskkärring!


vi åkte in till stan och jag fick med mig denna goding hem!

bildresumé av min påsk, härligt va? hoppas att ni har haft en lika skön påsk som jag!

nu ska jag ta tag i mitt liv, jag ska tvätta, packa upp och pugga. härliga dag!

/E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0