trött, irriterad och besviken

låter det som jag har en bra kväll?

Sitter här med en hel hög med skolarbete framför mig som jag måste beta av, klockan är tio och jag vill bara sova. Jag är ledsen, irriterad och grymt besviken. Och det gör inte saken bättre att det är en viss tid i månaden. Jag skulle kunna sitta här och skriva i evigheter om allt som är hemskt och jobbigt, men jag ska skona er.

Dagens puss går till Annie som jag spenderade kvällen, natten, morgonen och förmiddagen med. Och till min pappa som precis kom med ostbågar till mig, för det har jag vart sugen på hela dagen.

Jag lovar att jag ska vara en bättre bloggare i veckan som kommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0