Mögelskada!

Panik, vi har fått en mögel/vatten skada i mitt favoritrum i hela huset, köket! Det luktar pyton och tillochmed jag tappar matlusten :(

Idag har jag som vanligt vart i skolan, och nu på eftermiddagen har jag som vanligt pluggat! Vilket härligt liv jag har!

Men mitt i denna dystra tid (jag sörjer mitt älskade, inbjudande, lockande kök) så finns det en ljusglimt, jag är ledig imorn, ingen skola, wiho, och jag ska till magnus på kvällen!

Nu, tillbaka till verkligheten. För tyvärr tjänar jag inte flera hundra tusen på min blogg så jag pluggar mig till en karriär istället.



Långt linne: Vero Moda
Kofta: Gina
Halskedjor: Glitter, gina
Klocka: O.n.e
Skor: Min systers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0