Trött är bara förnamnet

Sitter här och tänkte slänga in ett blogginlägg innan jag stupar i säng för ikväll, jag kan knappt hålla ögonen öppna längre!

Igår så slutade jag jobbet 21.30 och det gjorde även min underbara vän Louise som har praktik två våningar under mig (känns så himla tryggt att ha henne i samma byggnad ska ni veta!), så vi beslöt oss för att hon skulle sova hos mig eftersom att vi skulle båda upp och jobba klockan 7 dagen efter, så sagt och gjort, vi myste hela natten. På morgonen var vi sega som satan och släpade oss till bussen som skulle ta oss till jobbet, men vi klarade oss igenom arbetsdagen idag också :)

Sen gick jag upp mot stan, mötte Amanda och vi tog oss friheten till att flöta lite på donken, vilket satt precis där det skulle! MUMS. Efter våran gourmetmåltid så gick vi ner till frisörskolan där Amanda skulle öva håruppsättning på mig inför en tävling där jag ska vara modell för henne :) Jag kom därifrån med kortare och mer välvårdat hår, och jag tror att vårat tävlingsbidrag blir riktigt bra, eftersom Amanda är världens bästa kan det inte bli så mycket annat!

Har precis kollat klart på idol och nu ska jag som sagt slänga mig i sängen, krypa in under mitt gosiga täcke och sakna Magnus armar om mig.

PUSS!


Jag och Louise under natten!



På jobbet!
Lagom sliten.



Min nya frisyr!
(det är dock bara toppat eftersom att vi vill ha så
mycket hår som möjligt att jobba med till
håruppsättningen)



Hon gav mig rysningar när hon sjöng "It's a man's world"
i Idol ikväll. Min klara favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0