Morfar 70 år!

Igår åkte jag och Magnus tåg till Örebro vid elva eftersom att vi inte fick plats i bilen, för vi skulle fira min morfar som har fyllt 70! Det blev en livlig kväll med skrikande, tjoande småbarn och högljudda vuxna. Min morfar är den bästa morfadern som finns, utan minsta lilla tvekan.


Min älskling på bussen till tåget


Paket


Morfar fick en snygg tröja


Av oss fick han en resa till England för att se på
Liverpool - Bolton live!



Magnus och jag


Magnus och barnen


Morfars fina tårta


Grattis världens bästa morfar!



Kvällens outfit:

Skor - FACE
Klänning - Gina tricot
Kavaj - Begagnad
Halsband - Pilgrim


Nu sitter jag här och försöker få alla mina tusen inlämningar gjorda, fast det går inget vidare för magen kurrar så högt att jag knappt hör vad jag själv tänker, så nu ska jag gå ner och laga mig någon riktigt god mat innan jag ger mig av mot jobbet som börjar 15.30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0