dimma och en inte så snygg hantverkare

i förrgår var jag och mamma på bio, flickan som lekte med elden. Shit, säger jag bara, vad den var bra, nervkittlande och känslosam, precis som jag vill ha det!


Mammsen<3


Idag börjar jag jobba halv 4, alltså SOVMORGON!
Men jag fick gå upp tidigt imorse, för det skulle komma en hantverkare hit och lägga om vårat golv (det blev vattenskadat ni vet?). Jag hoppades på en snygg, sexig hantverkare i snickarbyxer som jag kunde småkolla på när han arbetade, men inte då, gud är inte på min sida. Blev något besviken, då hade jag ju inte behövt byta från mina mjukisbyxor och fleecetröja.



Sånt är livet. Nu ska jag gå och inte göra något, kanske städa mitt rum om jag har orken, för det behövs. Har ni sett vilken tjock jävla dimma det är ute? Helt seriöst, jag ser knappt grannhuset. Deprimerande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0