update!

det har hänt en hel del sedan sist, känns som att det kommer bli en hel roman att dra upp att kul som hänt, men jag kan ta upp godbitarna!

x Jag har haft ett härligt höstlov som bl.a bestod av
x Vatra med amanda
x Myskvällar med mina tjejer
x Magnus
x Musikalen grease med Hanna
x Brunch hos fille
x Filmkvällar med Rickard



x min pappa har blivit ett år äldre

x tacobuffé på helensgården med tjejerna




x
Jag har varit frisörmodell





x Våran klass har haft maskerad/klassfest



x sist men abslolut inte minst, JAG HAR BLIVIT ETT ÅR ÄLDRE!




Lite strösaker som jag har vart med om under min frånvaro här :) Den här veckan i skolan har vart den skönaste på länge! Ledig måndag & tisdag, sovmorgon till 11 på onsdagen och idag gick vi bara en timma i skolan, och imorn är det fredag och snart helg!

Idag har det vart en bra, mysig dag. Hade idrott vid 8 och sen gick jag på anställningsintervju, sedan blev det bio och sen hemma har jag myst med choklad, ett varmt bad, en bra bok och lugn och härlig musik.

Nu ska jag springa iväg till tv:n för nu börjar Mammas pojkar igen!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0