En perfekt helg?

Fredagen blev som jag hade tänkt mig, en lugn, avslappnad myskväll med min älskade pojkvän. Lördagen var dagen då jag var i fokus, det var kalas för mig och jag fick fina presenter. Lördagskvällen spenderades med mina favorittjejer och en god middag och avslutades med ett nattmöte med min abslout bästa vän, Rickard. Idag är det en vilodag, en typisk söndag, med sömn, dator, musik och inget plugg för en gångs skull. Känns som att helgen inte kunde ha blivit så mycket bättre!


Mysmiddag med mina tjejer


puss!


älska!


Vi blottade våra falska sångröster i en omgång med singstar!


Vårat födelsedagsbarn som fyller 17 på Tisdag!
Grattis min pärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0