I'm Back

Eran absoluta favorit bloggerska är tillbaka, för idag iallafall!

Det har hänt en hel del sen sist kan man säga, både bra och dåligt. Massa kul och mycket besvikelser. Men livet kan inte alltid vara lätt, för hur ska man då kunna uppskatta när livet sedan går lätt och allt flyter på? Efter regn kommer solsken, så jag hoppas på att solen vill titta fram i mitt liv snart :)

Just nu sitter jag här när solen gassar utanför fönstret och det är världens sommarväder ute, varför kan man undra? Jo, på grund av alla dessa läxor! De sista veckorna nu innan sommarlovet kom allt på en gång, och jag menar allt! Men det är bara att tacka och ta emot, för man kan inte göra så mycket åt det iallafall.



En glad Erika, som äntligen lyckats få lite färg på sin
bleka kropp, jippi!



Hoppas att ni lever livet i värmen!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0