välbehövlig fika!

Efter skolan idag så tog jag mig en fika på rådhuscafét med bästa Hanna!
Det är så skönt med hanna, man kan prata om precis allt med henne. Det verkar alltid som att tiden går så fort med henne, helt plötsligt när vi kollade på klockan så hade vi suttit där i två timmar. Det finns ingen så bra som hanna att prata med, hon är en fantastisk vän! Vi delar så mycket, vi är så lika, och med henne kan jag verkligen vara med själv!

Jag behövde den fikan med min bästa vän, kan jag bara säga :)
Nu ska jag återgå till mina läxor, tråkigt men måste tyvärr göras!



Kommentarer
Postat av: hanna

å, vad söt du är gumman! var jätte mysigt att fika :) Bra blogg föresten :D

2009-03-31 @ 09:44:55
Postat av: Maja.

fin blogg, älskar bakgrunden:)

2009-03-31 @ 09:47:09
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0