Om mig!


Tänkte att ni kanske ville veta lite om mig, bloggerskan?

Jag heter då Erika, och jag bor i skultorp utanför Skövde med min mamma, pappa och min lillasyster på 4 år! Har även en ett år äldre storasyster som inte bor hemma. Jag går omvårdnadspogramet på västerhöjd, med inrikting räddning & akut (tuff brud ni vet!). På min fritid är jag mycket med min pojkvän Magnus som jag har varit tillsammans med i över ett år (tänkte slänga in en bild på han sen), jag är också mycket med mina vänner, ofta då på stan och fikar eller shoppar! Jag hoppas att ni kommer tycka om min blogg, tar väl lite tid innan jag lär mig att förstå hur allt funkar, men ni får stå ut :)

 /E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0