förändringar.

Jag har tänkt idag på hur sjukt mycket jag har förändrat mig som person, bara sen jag började på gymnasiet. Alla kompisar som jag hade på högstadiet, när jag träffar dom nu så är det nästan så att jag undar hur vi kunde vara så bra kompisar? Nu känns det som att jag inte har något att prata med dom om, varje gång vi ses blir det bara spänd och pinsam stämning. Kläder som jag aldrig vågat ta på mig är nu mina favorit plagg. man kunde vara glad om man såg mig i något annat än mjukisbyxor, jeans och t-shirt på högstadiet. Nu vågar jag ha min egen stil och jag vågar ta på mig kläder som jag tycker är snygga. Jag står upp för mig själv, jag kan säga vad jag tycker. Förut hängde jag på andra, vad dom tyckte och vad dom hade på sig. Saker som jag tyckte var skitkul förut är nu dötråkiga. Allt jag gillade förut har blivit bytt. Jag tror att jag har mognat helt enkelt, tagit ett steg till närmare vuxenlivet. Sen om det är en positiv eller negativ sak att bli vuxen, det har jag inte riktigt bestämt än :)



                                                                   Förändring någon?

Kommentarer
Postat av: Malin!

Så sant så sant.

Man får nog med både good and bad stuff på vägen till vuxenlivet stumpan! :)

2009-03-31 @ 16:30:34
URL: http://niilssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0