älskling

Idag när jag vaknade upp, och kollade ut genom fönstret, vad ser jag? Jo världens snöstorm! Inte det man vill se på morgonon, jag som trodde att det var vår nu, men så fel hade jag. så med 1 dm snö ute fick det bli vinterjacka och vinterstövlar, FY! Vi hade MÄSK på morgonen i skolan, och det är riktigt intressant faktiskt, människan socialt och kulturellt, där lär man sig mycket :) På idrotten tog vi en Shopping runda på stan med våran idrottslärare som guide, helt störtskön är hon! Älskling bjöd mig på lunch, och det var mys! mina två sista lektioner, som bestod av filmtittande och En festival - om mänskliga rättigheter. Det var en mini festival som hölls på våran skola, några band, talare och filmer visade, jättebra! Efter det tog jag mig hem, och där var älskling, så nu har vi myst hela eftermiddagen, och kommer att fortsätta med det hela kvällen. för DET är det bästa som finns!


PUSS PÅ DIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0