Sommarlov imorgon!

Ja jösses, imorgon är det skolavslutning och det betyder att jag har klarat av första året på gymnasiet! Jag kan inte riktigt fatta det än, det har gått så fort? Men så är det iallafall, och sommarlov kommer att sitta fint! :)

I fredags så hade vi bränboll då vi var utklädda i skolan, och på kvällen så var det avskeds middag hos louise som i söndags åkte till miami i två månader! :( Fy sjutton säger jag bara. Tänkte slänga in bilder från i fredags senare. Annars har helgen vart lugn, umgåtts med min älskling och på söndagen drog vi till lager och shoppade! Men det var dåligt, så jag fick bara med mig två klänningar hem, suck.

Nu den här veckan har det verkligen märkts att det är slutspurten innan sommarlovet, vi har absolut inte gjort något vettigt! I måndags var det betygssnack hela dagen, igår var det friluftsdag i karstorp och idag har det vart OP-bränboll. Måste bara tillägga att vi ägde allt och alla på bränbollen idag, säger bara: OP1roa! <3



Det var lite bilder från helgen!

Bilder från friluftsdagen igår och bränbollen idag får ni en annan dag, för nu ska jag gå och göra inpackning, ansiktsmask, måla naglarna och annat smått och gott inför skolavslutningen imorgon.

/E

Kommentarer
Postat av: Amanda

men blogga dåååååååååå!

2009-07-30 @ 18:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0