Hej hopp!

Idag på morgonen har vi haft nationella prov i matte, och jag kan inte säga så mycket annat än att det gick åt helvete. Jag fattade knappt en enda fråga, men det är ingen skräll direkt. Matte är inte mitt starka ämne, och jag som har valt matte B till hösten, dumt!

Annars har vi gjort minsta möjliga i skolan idag, samhällen fick vi ledigt från, på engelskan lyssnade vi på musik och matten fick vi ledigt från, låter gött va? :) Det märks att sommarlovet verkligen börjar närma sig nu! Imorgon har vi våran abslout sista inlämning innan sommarlovet, så den tänkte jag ägna min eftermiddag åt idag.


Dagens outfit!
Kände mig lite väl optimistisk och sommarklädd,
för vädret idag har inte vart det bästa. Men man kan
ju låtsas att det är sommarvärme :)


Ingen tvekan om att jag har världens snyggaste pojkvän, mums!

Ha det bäst!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0