Tillbaka till verkligheten.

Slut på lata dagar vid havet med solen stekandes i ansiktet från en klarblå himmel. Veckan på Malta var den snabbaste veckan i mitt liv, den rusade iväg. Men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt, och vi hade mer än roligt, vi hade det fantastiskt, underbart, oslagbart. Bästa resan jag gjort i hela mitt liv, och jag vill göra om den tusen gånger om!



Jag orkar inte lägga upp fler bilder från malta, så om ni vill se alla 500 som vi tog får ni ta och kila hem till mig helt enkelt ;) När vi kom hem från malta hann jag inte packa upp fören jag skulle packa igen, för dagen efter vi kom hem åkte vi till Magnus släktingar i Gävle för släktträff/kräftskiva.



Där fick ni en bild därifrån också, hemskt vad bortskämda ni blir med bilder nu!


Nu så är jag iallafall tillbaka i vardagen och skolan, det märkte man idag med en heldag från 8 till 4 med massa lektioner, huj. Nu ska jag göra läxor (ja, vi har fått det redan..), och sen ska jag nog försöka ta mig ut på en springtur, och packa upp min väska från malta (a).

Låter som en fullspäckad kväll, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0