nystart?

Nu har nästan hela sommaren gått, och inte ett enda blogginlägg har ni fått? illa.

Men sommaren är en årstid då datorn inte är intressant på något sätt. Den blir slagen med hästlängder av sol, bad, kompisar, grillning och fester :) Men jag tänkte att såhär när hösten snart smyger sig på så kanske det är dags för en liten reunion med min kära blogg, eller vad säger ni?

Min sommar har mest bestått av jobb, men emellan allt jobb har jag ända hunnit med dom där små, värdefulla sakerna som gör ens sommar, så jag måste sammanfatta min sommar som sjukt bra! Jag har hunnit med nöjen och att leva livet samtidigt som jag har blivit ca 17.000 kronor rikare!

Men man sparar väl det bästa till sist, right?
Jag och min underbara pojkvän åker på kärlekssemester till malta, bor på 4 stjärnigt hotell med all inclusive och har 30-40 grader varmt och strålande sol, om 2 dagar!



sommar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0