Jag, fri från donkenberoende?

Hej hallå!

Tänkte att ni här för en gångs skull skulle få ett bildfritt inlägg?
Vaknade imorse upp i lägenheten (som ni kanske fattat har min pojkvän flyttat till en egen tvåa, och jag är väl inneboende på halvtid eller något sådant), då var klockan 20 i 7 och tåget gick 07:03, det innebar en superstressad erika som inte hann något annat än att slänga på sig kläder lite halvdant och kuta till tåget. Men jag hann med, och sen har skoldagen flutigt på förvånansvärt fort.
Gick en sväng på stan med felicia efter skolan, strosade mest runt i affärer och pratade, blev ett par örhängen inköpta, så fina!
Sen så skulle vi äta, (suck).

Innan skolan slutade åt jag på donken i princip varje dag, det är så lätt hänt liksom, billigt smidigt och bättre än skolmaten. Men sen nu i sommar så har jag klarat mig utan donken hela sommaren, så då tänkte jag att nu när jag har klarat mig hela sommaren så borde jag inte falla tillbaka i mitt donkenberoende, utan jag skulle sluta äta där, det hade jag bestämt. Så idag så skulle vi som sagt äta på stan. Jaha, vi är fattiga studenter, vi orkar inte vänta på maten och vi vill ha något gott? Vi skulle gå till rådhuset och ta en stor macka. På vägen till rådhuset går man förbi donken, när vi skulle gå förbi såg vi en som vi kände, så vi gick in och hälsade. Det skulle vi inte ha gjort, den hälsningen slutade med att vi tryckte i oss hamburgare, pommes, cola och dipp. Så bra hade jag blivit av med mitt donken sug.

Kvällen består av nödvändigheter, som vanligt. Plugg, städning och träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0