borta med vinden!

Svänger förbi här i bloggen en snabbis innan jag ska in till gymmet med min kära vän Annie och pumpa på skivstångspassett!

Här har jag lyst med min frånvaro, men i helgen har det ju vart helgen av helgerna här i skövde, matfestivalshelgen! Dock är den rätt rejält överskattad, men känns som ett måste när man bor i skövde :) Fredagen tillbringades med Annie och Fille, vi drog på förfest innan hos någon miriam, och sen ut på stan. Lördagen spenderades med mina två bästa tjejkompisar och våra pojkvänner (jag älskar att umgås i par). På söndagen fyllde min syster 18, och då sitter man inte gärna vid datorn!

Lite kort om vart jag har hållt hus, nu måste jag skynda till träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0