underbart väder!

Solen gör mig lycklig! Helt underbar att se folk på stan gå omkring i bara tjöja och med solglasögon, bästa känslan! sånna dagar känns det som INGET kan gå fel :D Skolan har varit jättebra, våran svenska och engelska lärare lurade i oss att vi skulle gå till skolsköterskan för att det hade blivit något fel med våra TBC-sprutor som vi tog hos henne för några veckor sen, fy! Var på en musikal idag med skolan också, little shop of records, och den var jättebra! Hade även prov i medicinsk grundkurs, och det gick nog bra, om jag går på magkänslan :) Nu ska jag ut och fortsätta att hjälpa mamma i trädgården, vem vill sitta inne i det här vädret!?

Har inte lyckats lura någon idag, än. Får komma på något kul kanske! jag får återkomma på den punkten..

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0