solen är inte bra för min blogg!

jag har ingen lust att sitta inne och blogga när solen lyser utanför fönstret. Nej nu när våren har kommit ser jag till att ta vara på alla solstålar som jag kan få :) Jag önskar att jag hade en laptop..
Igår blev det en hel dag med min älskling, det var längesen, och för mig är det nog det bästa som finns, att få vara med den man älskar mest i hela världen och göra absolut inget annat än mysa! Bara för härligt :)

Nu ska jag kila ut i solen igen, ni får ursäkta (a)
idag är det min och magnus 13 månaders dag, så ikväll ska vi hitta på något kul, det återstår att se vad det blir!



Bjuder på en pussbild på mig och magnus i solen från förra sommaren!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0