sol, sol, strålande sol

vädret är fantastiskt, jag börjar inte fören 4, snart kommer magnus hit
Kan det bli mycket bättre?

På morgonen så var det nationellt prov i Engelska A klockan 8 på skolan, det var lätt och gick nog bra. Tycker inte om när det är lätt dock för då blir det så att jag skriver lätt och inte anstränger mig så mycket, utan gör det så lätt för möjligt för mig. Bättre om man får något svårare, då presterar jag bättre, menmen. Nu är det iallafall stålande sol, klarblå himmel och typ 15 grader, sitter inte fel! Så nu ska jag gå ut och sola (sorry amanda) i väntan på Magnus, och sen ska vi... sola lite till ;) haha. Börjar praktiken 4 så jag har hela förmiddagen på mig att vara ute i solen, tjooho!





Dagens:
Linne från Gina Tricot
Svart långt tublinne från Vero Moda

/E

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan vad du sabbar Erika!

2009-04-24 @ 14:22:41
URL: http://metrobloggen.se/alindh
Postat av: Malin

Har jag nämnt att du är rackarns söt? <33

2009-04-25 @ 16:47:14
URL: http://niilssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0