sista påskgodiset

just nu sitter jag och äter upp de sista bitarna av mitt påskgodis, nu var det roliga över..

Iallafall så hann jag inte blogga igår, hade fullt upp hela dagen. började praktiken 7 och slutade vid 3, och då var det fika med Malin på rådhuset som gällde, vi satt och pratade och hade det trevligt och efter ett tag mötte jag upp Magnus och Sofia och vi gick tillsammans ner till Amandas skola där vi skulle ha tävlingsträning. Så vi övade håruppsättning från 5 till 8, kul men utmattande. Blir nog riktigt bra tror vi! Om ni vill se bilder från träningen igår kan ni gå in här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.8913524. Efter den långa träningen tog jag mig hem till Magnus och la mig i hans stora sköna säng och där blev jag kvar resterande av kvällen och natten :)

Idag så har jag vart ledig från praktiken, riktigt skönt! Jag och min älskling har myst, ätit lunch på stan, åkt massa ärenden och sånt. Nu har jag precis städat mitt rum, för det behövdes kan man säga, puh. Magnus är påväg ner till göteborg för att se ÖIS-AIK, och man kan ju bara hoppas att det inte spårar ur för mycket.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0