Picknick i Karstorp

Jag och Josephine bestämde oss för att åka hem till våran saknade sjukling malin och ta med henne på en liten utflykt! Det fick bli picknick i karstorp med kladdkaka, chiabatas, chockladbollar, dammsugare, godis och pepsi :) Tror ni att vi var mätte efter det? En jättemysig picknick som varade i ca 3 timmar :)
NI är helt fantastiska babes! <3


Picknick som sagt!


Jag och Malin!


Haha, jag stortivdes!


De bästa!


Det var lite kallt när inte solen var framme, men såklart hade jag
och josephine tänkt på det med, och tagit med filtar :)


Jag i solen


Sol och mys! (ursäkta min fina min (a))


Mina favoriter!


Dagens outfit:
Jacka från Kaos
Linne från Monki
Kjol från Mango
Tights från Lindex
Skor från Stadium


Nu ikväll blir det grill med magnus family och några vänner!
Imorgon åker jag till örebro över helgen för att fira påsk, så inga blogginlägg på hela helgen! Herregug, hur ska ni klara er!? ;O haha.

/E

Kommentarer
Postat av: Malin!

Tack så jättemycket för dagen. Så himla underbara är ni!



PUSS O KYSS OCH ALLT :D <3333

2009-04-13 @ 15:05:00
URL: http://niilssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0