Påskhelgen!

jag är hemkommen från örebro nu!
Helgen har varit super och jag bara älskar att vara uppe hos mormor och morfar, man behöver inte göra något annat än att bli omhändertagen och älskad av mina morföräldrar!
På långfredagen så blev det Fotboll med grabbsen och på kvällen mys framför TV:n
Lördagen, påskafton, gick åt till att ligga ute och sola i det underbara vädret 18 grader sitter inte fel! På eftermiddag/kvällen blev det såklart den traditionella påskmiddagen med prinskorv, jansson och köttbullar osv.
Söndagen gick också åt till solning, hela våran släkt är GALEN i sol! Men det är inte mig emot :) När vi kom hem på söndagskvällen blev det till att åka till Magnus direkt för dit det skulle komma lite folk och sånt, men det blev inställt tyvärr. så det var bara jag, magnus och niklas, men det var verkligen inte fy skam det heller!
Idag så har jag vart med dom två pojkarna och nu ska vi nog snart ut och fiska om dom bara får tummarna ur!

Den här påsken har jag minst gått upp 5 kilo av allt påskgodis, men vadå, godis hör till påsken och så är det med det!

Imorgon blir det första dagen på APU:n (praktiken) och jag sitter här och är nervös så jag tror jag kissar på mig snart, tänk om jag klantar mig, är i vägen, gör fel? Tänk om dom tycker att jag bara är en jobbig snorunge som är helt inkompetent.



Den här bilden kan man säga sammanfattar hela min påskhelg. Godis,
sömn och mys med martina!



De bästa morföräldrarna!



På påskäggs jakt!



Örebro-elfsborg



Och så en outfit från helgen;

Blus från Lindex
Väska från Hunter
Jeans från NO&J
Skor från Sisters

/E

Kommentarer
Postat av: Nisse

Man går alltid upp ett antal kg över påsk. I alla fall du och jag :P

2009-04-15 @ 21:51:39
URL: http://nizzepercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0