Jobb, stan & filmmys

Idag var jag på praktiken från 7 - 13, väldigt kort och skön dag som bara flög förbi! Tiden går fort när man har roligt :) Efter det blev det en sväng på stan med Magnus, och den mannen är värre än mig när det kommer till att handla kläder. Han har så svårt att bestämma sig så det är inte sant, fick springa från affär till affär, och tillbaka till en och samma affär typ 5 ggr innan han inhandlade en tröja som såg precis ut som alla andra han har, men enligt honom var den såklart speciell ;) Vi tog även ett break på mcdonalds, för att motstå deras cheeseburgare är något jag och Magnus inte är särskilt bra på. Vi köpte även en ny film som vi åkte hem och såg på. Doomsday heter den, och den rekomenderar jag starkt! Jag satt och var nervös och blev överraskad ända in i slutet. Riktigt bra, helt klart sevärd.



Nu ska jag förbereda mig inför en arbetsdag 7 - 15 imorn, och så får vi se vad eftermiddagen bjuder på, svett eller gott? Vad jag vet, så innehåller den hår iallafall :) Nu blev ni allt nyfikna?

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0