jag är sämst!

förlåt för att jag är en hemskt dålig bloggare, ingen uppdatering på en hel vecka nu, ni kan knappt ha överlevt :) Men jag har ingen tid! jag jobbar hela dagarna på praktiken (som förövrigt verkligen är över alla förväntningar, jag stormtrivs!) och sen så har det vart så fint väder, och vid det här laget vet ni att jag älskar sol. Men jag lovar, jag ska skärpa mig! Jag slänger in lite bilder om det som har hänt den senaste veckan.


Jag har vart på barnkalas med min lillasyster. Ja, om bilden, vad ska man
säga. En fyraårig tjej som står och posar i en spegel? Sådan storasyster,
sådan lillasyster.


Jag har shoppat!

Lång T-shirt med fjäril från Veromoda
Svart-vit randig kjol från Gina tricot
Oranget linne från HM
Lång stickad T-shirt i svart, organge och gul från Cubus
Färgglatt linne från Gina tricot


Jag och Magnus har grillat och badat badtunna med dessa två, störtmysigt!


Jag har vart och kollat på min systers teaterföreställning!


Amanda har blonderat slingor på mig


Men mesta delen av veckan har gått åt till att ligga och pussas i solen med
min alldeles fantastiska älskling!


En liten update om vad jag har hållt på med i veckan, den här veckan ska jag vara en bättre bloggare, lovar!

Nu sitter jag iallafall här och väntar på att min älskling ska komma tillbaka från tandläkaren, gick upp 8 imorse fast jag har sovmorgon på praktiken till halv 2, skandal. Men nu kommer han nog snart tillbaka iallafall och då blir det nog en riktig brakfrukost för jag hungrar snart ihjäl! Idag börjar jag som sagt var inte praktiken fören halv 2 och jobbar till halv 10 ikväll, segt men kul. Det är nämligen mitt första kvällspass på praktiken så jag är taggad till tusen!

hoppas att ni får en bra dag!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0