husdjurs tankar

jag vill ha en hund! Helst en chihuahua, eller en liten vit söt lurvig hund. Typiskt att båda mina två systrar är pälsallergiker bara. Direkt när jag flyttar hemifrån ska jag skaffa hund, för dom är ju så himla mysiga!



Jag och sötaste chihuahuan skrutten!



Jag har visserligen min söta ödla, och det är inget större fel på honom, inte lika gosig bara. Fast jag skulle inte vilja vara utan honom, usch nej, han har ju vart med mig i 11 år snart! Han är söt, men man kan ju ha en hund också :) (han är lite nyfiken på bilden, haha!)

Kommentarer
Postat av: Din älskling <33

vi ska ha en stor hund ju älskling ;) <333

2009-04-05 @ 09:54:17
Postat av: Malin

Baaah! Den är påväg ned i dina byxor!!! ;o

2009-04-05 @ 19:21:14
URL: http://niilssonm.blogg.se/
Postat av: Annie

hahha, olleeee som inte har blivit matad på massa år! :D ;)

2009-04-20 @ 18:32:57
URL: http://aeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0