Fiske drottningen!

det är jag det!

man kan ju drömma iallafall (a) Det blev fiske nu på kvällen, dock utan båt som det skulle vart, men vad tusan, bryggan gick lika bra. Blev ingen fisk, men det var bara tur tycker jag, för fisk är inte sådär väldans fräscht. Och dessutom skulle dom säkert tvingat mig att rensa den eller kasta den på mig, dumma pojkar det där :)


Fiske pojkarna!


Hihi, min älskling!
Ganska söt i keps måste jag säga (a)


Nu sitter jag här och är mer eller mindre ett nervvrak inför min APU imorgon. Hur fan ska det här gå vägen? Nu känns det inte ljust direkt. Men det ska nog gå bra, får hoppas på att dom är snälla mot mig!

Kommentarer
Postat av: Din Älsklling

Kungen på att fiska vettu;) Älskar dig <333

2009-04-13 @ 22:28:40
Postat av: jag

om du är, som du är!

älskling <3

2009-04-13 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0