APU

Det var väl onödigt att jag jagade upp mig så imorse, inte alls farligt :) Dagen har vart helt jättebra! urtrevlig personal, urgoa patienter och jättehärlig stämning :) Har fått göra och vara med på alla möjliga saker, och dom som bor där, de äldre är verkligen söta mot mig!

Jag vet att jag kommer få fyra fantistiska veckor på äldreboendet i hentorp! Så himla onödigt att jag jagade upp mig, ganska typiskt mig faktiskt, att jaga upp mig för ingenting alltså.

Nu så ska jag strax äta mat och sen blir det nog en båttur med magnus och niklas, det är iaf vad som står på schemat :)

Hoppas att ni har haft en lika trevlig dag som jag!



Undersköterskan Erika (Y)
haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Nice outfit ;D

2009-04-15 @ 16:51:46
URL: http://niilssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0